Talous

”Jos et yrityksenä ole näkyvissä niissä kanavissa, missä oman kohdemarkkinasi kuluttajat ovat, et ole olemassa” – Ilkka-yhtymän I-Mediat osti sometoimiston

Ilkka-Yhtymään kuuluva I-Mediat on hankkinut osake-enemmistön vaikuttajamediatoimisto somessa.comista. I-Mediat on lähdössä kehittämään vaikuttajamarkkinoiden liiketoimintaa.

Somessa.comilla on listoillaan tuhansia suomen- ja ruotsinkielisiä somevaikuttajia, jotka yhdessä tavoittavat miljoonia seuraajia blogeissa, Instagramissa, TikTokissa, YouTubessa ja muissa kanavissa.

– Vaikuttajamarkkinointi on kasvamassa merkittäväksi osaksi yritysten strategista markkinointiviestintää, sanoo I-Medioiden liiketoimintajohtaja Jarno Puutio tiedotteessa.

Vaikuttajamarkkinointi tapahtuu sosiaalisessa mediassa kaupallisena yhteistyönä yrityksen kohderyhmää puhuttelevien somepersoonien kanssa.

– Jos et yrityksenä ole näkyvissä niissä kanavissa, missä oman kohdemarkkinasi kuluttajat ovat, et ole olemassa, sanoi somessa.comin toimitusjohtaja ja perustaja Johanna Tidström.

Otsikkoa täsmennetty: some.comin hankki Ilkka-yhtymään kuuluva I-Mediat

Jakoa

Jaa tämä artikkeli

Viikon 7 Demokraatti
VUODEN VALTUUTETTU - Minna Räsänen vei pisimmän korren
MINÄ-MINÄ-ERO! - Sipilä otti ja lähti
NORJA - Hoitotyön onnela
Seuraa Meitä:
Lisää aiheesta:

Kommentit

Toimituksen valinta


Johannes Ijäs

Nyt otetaan perustuslaista mittaa – tässä jutussa Annika Lapintie, Tapani Tölli, Ben Zyskowicz, Ilkka Kantola ja Juha Rehula kertovat, täytyykö jonkin muuttua perustuslakivaliokunnan työssä
26.3.2019

Luetuimmat


Uusimmat