Talous

Mitäs siellä vällyjen alla oikein puuhataankaan? – Tämä lapsilta kielletty lelukauppa tahkoaa hurjaa voittoa, mutta syntyvyys laskee

Liekö kondomienkin myyntimäärät lisääntyneet, sillä innokkaasta seksilelukaupasta huolimatta syntyvyys ei vain nouse.
Liekö kondomienkin myyntimäärät lisääntyneet, sillä innokkaasta seksilelukaupasta huolimatta syntyvyys ei vain nouse.
Liekö kondomienkin myyntimäärät lisääntyneet, sillä innokkaasta seksilelukaupasta huolimatta syntyvyys ei vain nouse.

Joulun lahjavuori alkaa pikkuhiljaa siirtyä lähinnä roskismiesten huoleksi. He, jos ketkä, tietävät, mitä siellä pukinkonteissa piilikään.

Huomattava osa tämänkin joulun lahjatavaroista on tarkoitettu käytettäväksi makuuhuoneen puolella vällyjen alla, siellä, minne lapsilla ei ole mitään asiaa.

Talousluvuista päätellen miehet ostavat naisilleen nykyään mieluummin aikuisten leluja kuin Luis Vuittonin ylellisiä käsilaukkuja. Tai ainakin leluista saa paremmin rahaa kuin laukuista. Selvästi paremmin.

Seksilelujen hurjat myyntiluvut eivät kuitenkaan näytä nostavan syntyvyyden määrää, sillä se laskee yhä. Luvuissa on alueellisia heittoja, mutta Uusimaa kärsii syntyvyyden laskusta eniten, Pohjanmaalla vähiten.

Aikuisten lelukauppa takoo edelleen parempaa katetta kuin Louis Vuitton, kirjoitti asiasta Kauppalehti tapaninpäivänä.

– Seksileluja myyvien yritysten myyntikateprosentti oli Suomessa viime vuonna kovempi kuin luksustuotteistaan tunnetulla ranskalaisella muotimerkillä, lehti ihmettelee..

Seksivälineitä myyvästä Kaalimato-verkkokaupasta tunnettu Kentonec Oy teki viime vuonna 4,1 miljoonan euron liikevaihdolla 355 000 euron liikevoiton.

Myyntikate oli Kauppalehden mukaan 2,74 miljoonaaa euroa, ja yhtiön myyntikateprosentti oli peräti 66,1. Luksuskauppa Louis Vuittonilla vastaava prosentti Suomessa oli 52,1. Harvinaisen kova luku sekin.

– Seksitarvikekauppa vaikuttaa kannattavan, sillä myös Kaalimadon haastajan, Hot Lips -verkkokaupan, taustalla oleva HL-Property Oy teki hyvää tulosta. Yhtiö teki 2,57 miljoonan euron liikevaihdolla 180 000 euron liikevoiton, Kauppalehti kirjoittaa.

HL Propertyn myyntikate oli 1,39 miljoonaa euroa. Myös sen myyntikateprosentti, 53,6, oli suurempi kuin Louis Vuittonin KL laskee.

 

Jakoa

Jaa tämä artikkeli

Viikon 41 Demokraatti
TIEDUSTELULAIN ABC - Mitä tavallisen ihmisen pitää tietää?
LÄHIÖELÄMÄÄ - Selma Vilhunen teki rosoisen nuoriselokuvan
TARJA HALONEN - YK:n tulisi toimia pienemmällä budjetilla
Seuraa Meitä:
Lisää aiheesta:

Kommentit

Toimituksen valinta


Luetuimmat