Kotimaa

Taas surkeita uutisia painetuille medioille ja televisiolle

Getty Images
Getty Images
Getty Images

Mediamainonta ei lähtenyt nousuun viime vuonna. Mainonta väheni edelleen painetuissa medioissa ja televisiossa. Kaikkiaan mainontaan käytettiin reilu 1,2 miljardia euroa.

Tiedot perustuvat Kantar TNS:n kuukausittaiseen mediaseurantaan ja vuotuiseen erillistutkimukseen. Tutkimuksen mukaan mainonta lisääntyi kuitenkin muun muassa elokuvissa ja sosiaalisessa mediassa.

Jakoa

Jaa tämä artikkeli

Viikon 41 Demokraatti
TIEDUSTELULAIN ABC - Mitä tavallisen ihmisen pitää tietää?
LÄHIÖELÄMÄÄ - Selma Vilhunen teki rosoisen nuoriselokuvan
TARJA HALONEN - YK:n tulisi toimia pienemmällä budjetilla
Seuraa Meitä:
Lisää aiheesta:

Kommentit

Toimituksen valinta


Luetuimmat