Kotimaa
9.2.2018 11:50 ・ Päivitetty: 9.2.2018 11:50
Tähän se tyssäsi ainakin S-marketissa: nelosoluen osuus kaljakaupasta vain 5 %
Nelosolutta on myyty tammikuun aikana hyvin maltillisesti S-ryhmän kaupoissa, kertoo SOK:n pääjohtaja Taavi Heikkilä STT:lle. Heikkilän mukaan nelosoluen osuus koko oluen myynnistä oli tammikuussa vain noin viisi prosenttia.
Oluen myynti kasvoi muutoinkin vain 1,8 prosenttia tammikuussa, kun koko myynnin kehitys oli paljon parempi, Heikkilä sanoo. Prosentuaalisesti eniten kasvua oli alkoholittomien oluiden myynnissä, peräti 18 prosenttia.
Kommentit
Artikkeleita voi kommentoida yhden vuorokauden ajan julkaisuhetkestä. Kirjoita asiallisesti ja muita kunnioittaen. Ylläpito pidättää oikeuden poistaa sopimattomat viestit ja estää kirjoittajaa kommentoimasta.