Palkittu politiikan aikakauslehti.
Katso hinnat!

Talous

28.4.2020 11:28 ・ Päivitetty: 28.4.2020 11:28

Kuluttaja-asiamieheltä viesti Norwegianin asiakkaille

iStock

Lentoyhtiö Norwegianin taloustilanne vaikuttaa siltä, ettei lentoasiakkaiden tule vastaanottaa lentopisteitä rahapalautusten sijasta, katsoo kuluttaja-asiamies.

DEMOKRAATTI/STT

Demokraatti

Jos yhtiö menee konkurssiin, saattaa lentopisteitä vastaanottanut asiakas menettää oikeutensa vaatia rahoja takaisin luottokorttiyhtiöiltä.

Norwegian on koronakriisin vuoksi ajautunut suuriin talousvaikeuksiin. Lentokapasiteetista on jäädytetty 95 prosenttia, ja yhtiö on arvellut, että liikennettä voidaan asteittain palauttaa vasta ensi vuoden puolella.

Kuluttaja-asiamies on pyytänyt selvitystä Norwegianin asiakasviestinnästä, jossa ei ole riittävän selvästi tuotu ilmi rahanpalautusvaihtoehtoa tilanteessa, jossa lento on peruttu.

Jaa tämä artikkeli

Kommentit

Artikkeleita voi kommentoida yhden vuorokauden ajan julkaisuhetkestä. Kirjoita asiallisesti ja muita kunnioittaen. Ylläpito pidättää oikeuden poistaa sopimattomat viestit ja estää kirjoittajaa kommentoimasta.

Sähköpostiosoitteesi

Toimituksen valinnat

Toimituksen valinnat

Demokraatti

päätoimittaja: Petri Korhonen
Lähetä juttuvinkki →

Toimitus: PL 338, 00531 Helsinki, puh. 09 701 041

Arbetarbladet

chefredaktör: Topi Lappalainen
Kontakt →

Redaktion: Broholmsgatan 18-20 C, 00531 Helsingfors

Tietosuoja-asetukset

Demokraatti.fi

Tilaa Demokraatti

Demokraatti on politiikkaan, työelämään ja kulttuuriin erikoistunut aikakauslehti, joka on perustettu Työmies-nimellä vuonna 1895.

Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.

Tilaa demokraatti →
2018 DEMOKRAATTI
TIETOSUOJA- ja REKISTERISELOSTE
KIRJAUDU