Talous
28.4.2020 11:28 ・ Päivitetty: 28.4.2020 11:28
Kuluttaja-asiamieheltä viesti Norwegianin asiakkaille
Lentoyhtiö Norwegianin taloustilanne vaikuttaa siltä, ettei lentoasiakkaiden tule vastaanottaa lentopisteitä rahapalautusten sijasta, katsoo kuluttaja-asiamies.
Jos yhtiö menee konkurssiin, saattaa lentopisteitä vastaanottanut asiakas menettää oikeutensa vaatia rahoja takaisin luottokorttiyhtiöiltä.
Norwegian on koronakriisin vuoksi ajautunut suuriin talousvaikeuksiin. Lentokapasiteetista on jäädytetty 95 prosenttia, ja yhtiö on arvellut, että liikennettä voidaan asteittain palauttaa vasta ensi vuoden puolella.
Kuluttaja-asiamies on pyytänyt selvitystä Norwegianin asiakasviestinnästä, jossa ei ole riittävän selvästi tuotu ilmi rahanpalautusvaihtoehtoa tilanteessa, jossa lento on peruttu.
Kommentit
Artikkeleita voi kommentoida yhden vuorokauden ajan julkaisuhetkestä. Kirjoita asiallisesti ja muita kunnioittaen. Ylläpito pidättää oikeuden poistaa sopimattomat viestit ja estää kirjoittajaa kommentoimasta.