Kotimaa
30.10.2022 07:28 ・ Päivitetty: 30.10.2022 07:28
Nordeassa ongelmia – osa asiakkaiden tileistä ei näy
Osa Nordea-pankin asiakkaiden tileistä ei tällä hetkellä näy asiakkaiden verkko- ja mobiilipankkipalveluissa. Nordea kertoo ongelmasta Twitterissä.
Nordean mukaan ongelma ei vaikuta korttimaksamiseen kaupoissa. Myös tilisiirtoja on mahdollista tehdä Siirto- ja MobilePay -sovelluksilla, Nordea kertoo.
Nordean mukaan vian syytä selvitetään ja ongelma yritetään ratkaista mahdollisimman nopeasti.
Nordealla oli vastaavia ongelmia huhtikuussa. Tuolloin osalla asiakkaista esimerkiksi säästötilin saldo saattoi näyttää verkkopankissa virheellisesti nollaa.
Kommentit
Artikkeleita voi kommentoida yhden vuorokauden ajan julkaisuhetkestä. Kirjoita asiallisesti ja muita kunnioittaen. Ylläpito pidättää oikeuden poistaa sopimattomat viestit ja estää kirjoittajaa kommentoimasta.