Työmarkkinat
13.5.2024 10:55 ・ Päivitetty: 13.5.2024 10:55
Keskisuomalainen-konserni ulkoistaa kuluttaja-asiakaspalvelunsa – 40 työsuhdetta päättyy
Keskisuomalainen-konserni ulkoistaa kuluttaja-asiakaspalvelunsa, minkä myötä noin 40 työsuhdetta loppuu.
Tämän vuoden aikana toteutettavalla ulkoistuksella saavutetaan vähintään 500 000 euron ja enintään 700 000 euron vuosittaiset säästöt, jotka toteutuvat täysimääräisenä ensi vuoden aikana.
YHTEENSÄ ulkoistuksella saavutetaan vuosien 2025-29 välillä noin kolmen miljoonan euron säästöt, Keskisuomalainen kertoo tiedotteessaan.
- Ulkoistuksen tavoitteena on huomioida asiakaspalvelun kehittämisessä meneillään olevan median digitaalisen transformaation vaikutukset sekä varmistaa laadukas, monikanavainen ja kustannustehokas asiakaspalvelu kuluttaja-asiakkaille myös jatkossa, tiedotteessa kirjoitetaan.
Kuluttaja-asiakaspalvelun ulkoistaminen on osa Keskisuomalaisen tehostamisohjelmaa, josta konserni kertoi viime vuoden elokuussa.
Kommentit
Artikkeleita voi kommentoida yhden vuorokauden ajan julkaisuhetkestä. Kirjoita asiallisesti ja muita kunnioittaen. Ylläpito pidättää oikeuden poistaa sopimattomat viestit ja estää kirjoittajaa kommentoimasta.